|
Autor |
Wiadomość |
Cyryl |
Wysłany: Wto 15:20, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
dokładnie tak to podkładkowanie pokazuje jak powinien być stosunek zebatki na ośi silnika a zebatka z nim wspolpracującą. Jak sprawdzić po sladach"? to proste wystarczy posmarować zebatki teflonem i przestrzeli potem ostroznie wyjac i gotowe, jesli chodzi o reszte zebatek to trzeba sprawdzac luz powinien byc 0.3 na skoku oski zebatki szczegolnie radze sie zastosowac do srodkowej |
|
|
ozos |
Wysłany: Wto 15:12, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
Przepraszam, a co to kurwa jest ? I jak mam to zastosować w praktyce, co to są ślady współpracy, ślad dolegania ? I co niby po śladach na zębach mam poznać gdzie i jaką podkładkę wsadzić. |
|
|
Cyryl |
Wysłany: Pią 14:46, 05 Wrz 2008 Temat postu: Podkładkowanie zębatek |
|
Witam udało mi sie dostać bardzo ciekawą księge na temat zębatek a tam znalazłem dział o złym ustawieniu zębów więc Pany zrobiłem scan i to powinno rozwiązać wszystkie kłopoty z podkładkowaniem
Jeśli to nie wystarczy moge tą mądrą księge pożyczyć. |
|
|
|
|
|