Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum KGW Strona Główna
->
Pomoc techniczna
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Cyryl
Wysłany: Wto 15:20, 21 Paź 2008
Temat postu:
dokładnie tak to podkładkowanie pokazuje jak powinien być stosunek zebatki na ośi silnika a zebatka z nim wspolpracującą. Jak sprawdzić po sladach"? to proste wystarczy posmarować zebatki teflonem i przestrzeli potem ostroznie wyjac i gotowe, jesli chodzi o reszte zebatek to trzeba sprawdzac luz powinien byc 0.3 na skoku oski zebatki szczegolnie radze sie zastosowac do srodkowej
ozos
Wysłany: Wto 15:12, 21 Paź 2008
Temat postu:
Przepraszam, a co to kurwa jest ? I jak mam to zastosować w praktyce, co to są ślady współpracy, ślad dolegania ? I co niby po śladach na zębach mam poznać gdzie i jaką podkładkę wsadzić.
Cyryl
Wysłany: Pią 14:46, 05 Wrz 2008
Temat postu: Podkładkowanie zębatek
Witam udało mi sie dostać bardzo ciekawą księge na temat zębatek a tam znalazłem dział o złym ustawieniu zębów więc Pany zrobiłem scan i to powinno rozwiązać wszystkie kłopoty z podkładkowaniem
Jeśli to nie wystarczy moge tą mądrą księge pożyczyć.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group || Designed by
Port-All.Com
||
Regulamin