Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyryl
First Lieutenant
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:46, 05 Wrz 2008 Temat postu: Podkładkowanie zębatek |
|
|
Witam udało mi sie dostać bardzo ciekawą księge na temat zębatek a tam znalazłem dział o złym ustawieniu zębów więc Pany zrobiłem scan i to powinno rozwiązać wszystkie kłopoty z podkładkowaniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli to nie wystarczy moge tą mądrą księge pożyczyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyryl dnia Pią 15:03, 05 Wrz 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ozos
Sergeant Major
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: K-staw
|
Wysłany: Wto 15:12, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, a co to kurwa jest ? I jak mam to zastosować w praktyce, co to są ślady współpracy, ślad dolegania ? I co niby po śladach na zębach mam poznać gdzie i jaką podkładkę wsadzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyryl
First Lieutenant
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:20, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak to podkładkowanie pokazuje jak powinien być stosunek zebatki na ośi silnika a zebatka z nim wspolpracującą. Jak sprawdzić po sladach"? to proste wystarczy posmarować zebatki teflonem i przestrzeli potem ostroznie wyjac i gotowe, jesli chodzi o reszte zebatek to trzeba sprawdzac luz powinien byc 0.3 na skoku oski zebatki szczegolnie radze sie zastosowac do srodkowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|